Tuesday, March 10, 2009

letih...

weekend yg sgt memenatkan..
disebabkan kecewa.. jumaat lepas lepak minum2 & gelaks ngan khayal & zura kat tmn dagang then kul 7.30pm smbg sembang ngan jass, fred & azea kat gumah aku.. lepas diorg blah.. smbg sembang ngan azea laks.. kul 9.15pm kayuh basekal start from gumah.. jmp khayal & fio kat tmn dagang.. trail mlm tue.. tmn dangang - desa pandan - ampng park - tasek titiwangsa - kg baru - klcc - desa pandan - tmn dagang.. (total distance = 27km, onroad..) smpi gumah kul 1..
7.15am dah bngn packing basekal nak ride kat kemensah laks.. kedebak kedebuk.. 8.30am start kayuh kat kemensah ngan ujang & kur.. trail baru gitu.. lyn beb.. kul 11.30 baru kuar dari kemesah (total distance = 15km, offroad..) smpi gumah kul 12.30pm basuh basekal yg penuh ngan lumpur.. then smbg basuh toilet.. huit.. dekat sejam gaks la duk sental.. kasik kilat semuanye.. ptg gi bank, ampang park, umah maksu & office.. mlm gi wedding kat PJ laks.. then terus shot balik kulim.. smpi kulim kul 6am..soknye.. dok gumah sat.. then gi balik pulau & gumah tokwan.. mlm kul 9.30pm lyn karoke kat bndar perda, BM.. celebrate birthday anas.. kul 1am baru balik rasanye.. paginye.. kul 9.30am lyn berkebun.. bukan bercucuk tanam.. tapi bersihkan kawasan umah.. then ptg kul 5pm balik kl.. keta banyk.. xleh nak bwk laju.. leyceh.. smpi umah kul 11.53pm.. pagi tadi.. kul 8am dah nk terpacak kat office.. damn.. so, moral of the story.. aku enjoy ngan semua mende yg aku buat this weekend walaupun memenatkan.. but arie nie aku xde mood nak keje coz letih.. jap lagi nak balik.. lepas mkn.. tdo terus.. citer bnyk x gune..

4 comments:

Azealea Dz said...

OMG. we did all that? hahaha..no wonder i'm so bummed at worked today..hahah

makhluk ijau said...

hehe... tapi utk u ader changes skek la.. i kayuh basekal.. u swim 26 round..

merubesttau said...

tepikat aku tgk gambo ko dgn mesin rumput tuh

makhluk ijau said...

nak aku mesin kat meru gaks ker.??
tapi bayaran mahal la coz aku golongan professional..