Thursday, January 27, 2011

Get on the Rock! with Honda City

Gambar nie la yg telah berjaya membawa or menyebab aku & man terlibat dlm wall compettion kat Camp5, 18 december 2010 arie tue.. tapi tanpe rakan2 kat facebook tue.. (faceboooook jugakkk..) sape la kami.. hehe.. coz semuanye melibatkan vote dari rakan2 facebook utk melayakkan kiteorg masuk event nie.. semuanye berlaku bile aku gatal mencarik event2 yg melibatkan wall or tembok tiruan utk man.. since lepas2 aku ajak dia main wall, aku tinggalkan dia lyn wall sorang2 (kejam x.?) coz aku high lyn basekal.. hehe.. lepas tue.. comp nie kene libatkan dua org laks.. hmm.. (baru nak jdk coach dia je..) tup2 kene masuk gaks.. xpasai.. tapi xpe la.. training pun ader sekali dua je.. hehe.. (biasa la.. training sket2 sudah..) lepas tue mase event, mcm nak mampus.. (amek ubat.. sape suruh xnak training..) rasa nak menangis pun ader.. hahaa.. tapi man, selamba je.. panjat tanpe henti.. (man, ko mmg power..) huhuh.. mgkn zaman kegemilangan aku dah abis kot.. sejak berat semakin bertmbh, perut makin kedepan, pipi makin kembong cume gigi je maintain putih.. hahaa.. the result we guys dpt placing 13/25 team.. hehe.. ok la tue.. xdpt pi kerabi pun xpe la.. janji leh lyn wall smpi nk mampus + free entrance 6 kali + boucer starbuck RM30 + boucer beli brg RM50.. hahaa.. sape nak bgi semua tue oit kalau xder bayar aper2 fee.. huhu.. owh, lupe.. name team kiteorg "new kid on the rock - NKOTR" haha.. harus digeruni ok team nie.. haha..
selepas bertungkus lumus memanjat sebanyk mgkn route dlm masa 2 jam.. (gile..!!) haha..



No comments: