Tuesday, February 23, 2010

apakah.??

setelah 6 tahun aku membiarkan dia terbiar & menjadi "cia" untuk habuan beberuk klub.. akhirnye aku telah menyelamatnye dari terus dinodai oleh mereka2 yg buas.. tqvm to tok che (bdk junior klub yg aku pun xpernah jmp) yg telah memberikan kerjasama dlm usaha menyelamatnye dan jugak adem yg telah membawanye ke pangkuan ku dengan selamat.. dia telah bnyk berjasa dalam misi menawan gunung2 dimalaysia.. antaranye.. "lu pikir la sendiri..." hauhauaa... so, dengan kembalinye dia ke pangkuan aku.. adakah ini petanda yg aku akan kembali aktif menawan gunung2 or petanda sebenarnye aku akan mengantung beg.. (dijadikan frame gambo..)

3 comments:

CHEDEM said...

Patutla cepat2 amik beg dari aku semalam

kuntumz said...

emm ingt lagi beg ko yg ni jatuh dri bas ms otw nk g naik tranz...beg ko koyak sikit jer....mmg superbbb beg ko mcm tuannya...hiihihi

makhluk ijau said...

adem: rindu de.. hehe..
jia: yg jatuh bukan yg nie ar.. turun2 tranz aku terus jual.. takut badi de.. btw, "beg superbb mcm tuannye adalah leybeh.."